Till Paleja idag ❤️

Idag blir det att rida fina Paleja, sjukt taggad! Idag ska faktiskt Julia lägga upp mitt ridpass eftersom förra gången hon var med så var jag så överdrivet försiktig med Paleja när jag skulle skutta över ett hinder på typ 40 cm, och jag som gillar att det går långsamt så blev det liksom inte direkt ett 'hopp' utan Paleja klev över hindret och lyfte inte så mycket på benen så hon rev, dock var det ju mitt fel eftersom jag höll in henne. Så Julia får lägga upp hela ridpasset och jag ska bara göra som hon säger och se glad ut! Vi får se om hon lyfter bättre på benen idag :) ska bli kul att hoppa några hinder, det är ju inte det jag brukar göra eftersom jag ser mig själv som en dressyrryttare med hemsk hoppsits 😂 håll tummarna för mig! 






Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ja men det var ju bra iallafall! jag har också äntligen hittat en medryttarhäst! en irish cob-valack på 3 år som heter Clooney! Världens snyggaste häst ♥♥♥

Svar: Vad kul! :D Jag hade sån tur med Paleja, hon och jag klickade verkligen direkt :) är så glad<33
Nathalie Bråberg

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; åh visst är han!? <3 <3 som en dröm!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback