Fan i helvete!

Hade bestämt med Linda idag att jag skulle rida Paleja, självklart försover jag mig! Fan.. Såg fram emot att rida Paleja.. 
Och jag skulle vara där 10, vaknade 10:30 typ. Och Linda är tvungen att vara hemma till 13. 
Är nämligen i ösmo och är hundvakt och det tar 1 timme att ta sig till stallet, då hade klockan varit 12, för tågen går inte så ofta härifrån, plus att rida och fixa med Paleja, vi säger att det tar en timme, då hade klockan varit 1, och jag vill ju inte stressa Linda, så vi bestämde att vi tar det imorgon istället. 

Vilken jävla otur jag kan ha! Bra start som medryttare, eller inte.. Fan. 







Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Asså sånt suger så himla hårt!
Tur att hon gav dig en andra chans! Kom ihåg och ställ väckare nästa gång :D ♥
Så himla kul förresten att hitta en till "medryttarblogg" inte bara dom som har egen häst och sådär :)

Svar: Hade ställt larm, men var hundvakt och ena hunden hade ont i magen så fick ju springa ut och in med henne varenda kvart, så var så slut så hörde inte larmet :( Men hon trivs med mig som medryttare, och det är ju kul :)
Nathalie Bråberg

Lisa Fager

Gud vad surt att försova sig men det är ju sånt som händer, tråkigt att det var just den dagen man hade saker planerat! :/

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback