Provrida hästis idag och imorgon!

Efter många om och men så har jag beslutat att leta reda på en ny medryttarhäst efter att Grabbens ägare slutade höra av sig. 


Man hittar ju aldrig några bra medryttarannonser...
så jag la in ett inlägg på en facebook-sida och fick ett flertal svar direkt! :)

Idag ska jag provrida en 4:årig frieser-valack som heter Heero, ska bli riktigt kul faktiskt. 
Och imorgon ska jag provrida ett 12:årigt kallblods-sto som heter Paleja. 

Vi får se vilken som passar mig mest, men det lutar faktiskt mot Paleja. 
Har ju ridit som mest på ridtravare vilket Paleja är, så är otroligt taggad på att få provrida henne. 
Har även sett ägarens bilder på henne och hon verkar otroligt fin och hon ser ut att vara en sån häst som jag gillar och trivs med, dock är det ett sto, men det ska nog gå i alla fall! :) 

Detta är söta Paleja :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback