Tillbaks till denna blogg! :)

Efter många om och men har jag bestämt mig; Detta blir bloggen jag kommer hålla mig till. 
Jag och Maja bloggar endå aldrig på den andra bloggen så att säga. 

Jadu, vad har hänt dom senaste veckorna? 
•Jag började skolan, jobbade med snickerier och fördjupning med det. 
•Bredspacklat en dörr och fönster
•Ridit fina Paleja, och gjort stora framsteg hon och jag!
•Praktik - Är så stolt över mig själv att jag klarar av praktiken i år, förra året blev det ju inget pga mina panikattacker vilket var sjukt jobbigt för mig.
•Gick och blev sjuk andra praktikdagen, så idag är det andra dagen jag är hemma och är sjuk, och egentligen min tredje praktik dag. 

Bjuder på lite bilder från i sommras när jag fotade hästarna i hagen :) 

 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback