Nu är jag så jävla trött - på allt

Fine, jag kan förstå att min lärare gnällt på mig idag för jag har verkligen inte gjort ett skit.
Men att säga att jag inte gjort något dom senaste 3 veckorna var väl att ta i.

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag har tappat suget helt på att gå i skolan, för det har sina anledningar.

Han gnäller att jag inte gjort klart ett arbete när han konstant ger mig nya som är mer viktiga än dom jag redan håller på med. 
HUR FAN TYCKER DU JAG SKA BLI KLAR MED EN SAK NÄR DU GER MIG NYA UPPGIFTER?
det får du mer än gärna förklara för mig . 
Jag är så sjukt jävla trött på ett konstant gnäll att jag inte gör något men vet du vad? Hade du varit närvarande i skolan bland dina elever så hade du fan sett att jag jobbar på, det är just idag jag inte har någon vidare lust att göra ett skit, hade jag fått bestämma hade jag lika gärna varit hemma men jag är åtminstone här.
Men det får man absolut inget cred för. 

Du vet att jag mår dåligt, jag har det inte så jävla lätt, det vet du mycket väl men när fan ska du ta hänsyn till att jag mår som jag gör? 

Jag skulle hellre vilja vara hemma och enbart sova bort en jävla massa tid än att vara i den här skitskolan och höra på ditt förbannade gnäll. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback