Rida Tessa idag :)

Idag ska jag (efter att ha sovit några välförtjänade timmar) åka ut till stallet och rida Tessa, min nya medryttarhäst :) 

Det blir ett lungt pass i ridhuset med Julia, ska känna efter hur Tessa fungerar osv eftersom jag bara ridit henne en gång tidigare. 
Ska försöka få en galopp på henne, vilken jag inte lyckades med igår då hon är väldigt svag i galoppen, det gäller att bygga upp hennes muskler igen så hon orkar med galoppen. 

Ska ta lite bilder på henne så ni får ett ansikte på namnet. 

 





Anonym

Förstör inte den hästen oxå. Å ta inte med dej flera polare som oxå rider skiten ur hästen!

Svar: Att du ens orkar lägga ner energi, ta vara på din egen häst och gör hästen en tjänst, rid henne inte
Nathalie Bråberg

Anonym

Ja har en tinker som är heltunderbar skulle aaaaldrig rekommendera dej till andra. Det var många som varnade mig om dej o allt stämde till punkt o pricka

Anonym

Ja har en tinker som är heltunderbar skulle aaaaldrig rekommendera dej till andra. Det var många som varnade mig om dej o allt stämde till punkt o pricka

Anonym

Ja har en tinker som är heltunderbar skulle aaaaldrig rekommendera dej till andra. Det var många som varnade mig om dej o allt stämde till punkt o pricka

Svar: och vill du veta? jag bryr mig inte ett skit om vad du tycker, kunde verkligen inte bry mig mindre
Nathalie Bråberg

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback