Solbränd :')

Duktig jag är.. brände mig som fan igår när vi var ute med båten, somnade på mage i gassande sol. 
så igår såg man ut som en kokt kräfta på ryggen och även ansiktet, haha.
Har man tur så går det röda över till brunt, men enbart om jag har tur vilket jag inte har när det gäller färg på kroppen. Oftast blir jag hur röd som helst, sen går färgen tillbaks til kritvitt, men jag håller tummarna. :) 

Snart kommer mia och hämtar mig, är hemma just nu, så hon kör ut mig till landet så ska jag sola benen och armarna, och låta blir att sola ryggen, men det är ju så förbannat skönt att ligga på mage i solen och bara slumra till härlig sommarmusik, men idag blir det att slå ner fetarslet i en solstol och täcka ansikten med någon handduk så man inte får solsting eller något sånt obehagligt. 
Ha det så bra i solen, glöm inte att smörja in er mer solskydd! ;) solen tar som fan just nu
 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback