Måste bara få skriva av mig! Annars sprängs jag!

Är så arg, frustrerad och ledsen på samma gång, går det ens? 

-Jag älskar ju när folk snackar skit om mig, speciellt när det inte är sant. 
-Jag älskar att dom som får höra skiten tror på det och slänger det i ansiktet på mig
-Jag älskar verkligen att bråka för det är ju det bästa jag vet. 

Sanningen: 
-Jag avskyr när folk talar osanning om mig bakom min rygg. 
-Jag hatar att dom personerna jag gillar hör denna skit om mig och faktiskt tror på det, utan att fråga med mig om det faktisk är sant. 
-Jag är nog det mest konflikträdda personen jag känner, jag ber hellre om ursäkt för något jag inte gjort än att bråka.
negative - Google pretraživanje
What were i so mad about?
Yup..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback