Provrida imorgon! :D

Nu ska jag äntligen få ta i tag med körningen igen! 
Det var ju ett tag sen jag körde, för på den tiden jag körde som mest kunde jag fortfarande rida shetlandsponnys, så ja, det är ju några år sen jag kunde det .

Ska även provrida en liten hestis i samma stall (samma ägare för den delen) 
Jag hoppas och håller båda tummarna att det inte ska blir något strul med dessa medryttarhästar. 

Tänker inte gå vidare in på detaljer då det finns vissa personer (tråkigt nog) som talar en jävla massa skit om mig till hästar jag ridits ägare, vilket är så otroligt lågt. Och väldigt tråkigt!

Men nu ska vi inte vara negativa! Ska bli sjukt kul imorgon och är otroligt taggad. 

Dagens fråga! 
-Brukar ni köra något?
-I så fall, vilken storlek på häst/ponny?
-Vad tycker ni om det? 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback